Wednesday 25 June 2014

Short update

Lyhyt postaus. Kämpän remppaaminen jatkuu: töissä käyminen vie liikaa aikaa. Etenkin nyt kesällä mulla on kaksi työpaikkaa, mutta ensi kuun jälkeen taas rauhoittuu.

A short post. Still remodelling the apartment: working takes too much time. Especially now this summer since I have two jobs, but after next month things should calm down.

Kävin tänään antikvariaatissa, vien kirjoja mitkä olin lukenut jo enkä halunnut lukea toiste, ja sain tilalle lisää kirjoja :D

 I went to an antiquarian bookshop, I took books that I've already read and don't want to read again, and got more books to replace them :D



Saaliini. Fantasiaa sekä suomeksi että englanniksi.

The spoils. Fantasy in both English and Finnish.


Nopeasti koottu asu, ainoa koru on hiuspanta. Ulkona oli kylmä ja tuulista, joten laitoin peruukin. Pidän tuosta blousesta.

A quick outfit, only jewelry is the headband. It was cold and windy so I wore a wig. I really like that blouse.


Ja kynsikuva. Jälleen kiireellä tehdyt, mutta lisäsin söpöyttä 
ruseteilla ~ 

And a nail photo. Again quick, but I added cuteness with the bows ~

No comments:

Post a Comment